Netwerker, gelukkige echtgenoot en vader van 2. Twee rechter handen, geen hoogtevrees een snowboard en een oldtimer. Opgegroeid in het mooie Gorssel (achterhoek) en opgeleid als technisch bedrijfskundige (ing.). Als persoon ben ik behoorlijk perfectionistisch en altijd in voor nieuwe dingen buiten mijn comfortzone. Een ‘omdenker’ met passie voor automotive maar wel lekker met beide benen op de
grond.
In de afgelopen 100 jaar is onze mobiliteit vele malen méér veranderd dan in de 10 miljoen jaar daarvoor. De ontwikkeling van de auto is hierin de grootste verandering geweest. In de branche praat men al veel te lang over verkoopaantallen, marktaandelen, bezit, en marketingcampagnes. Wie vraagt de klant eigenlijk nog naar zijn/haar vervoersbehoeften? En nóg belangijker: wie vult deze vraag (merk-)onafhankelijk in? Welk autobedrijf praat als eerste over klantloyaliteit en rendement i.p.v. verkoopaantallen en kortingen Daarnaast maakt de auto als statussymbool steeds meer plaats voor het aantal likes op je social media. Ik zeg heel vaak: “van V8 naar 8G.” De gemiddelde leeftijd waarop men het rijbewijs behaalt anno 2018 is daar een mooi bewijs van.
Tóch blijft de mens driftig op zoek naar een eigen identiteit.
Nog nooit in de geschiedenis van de auto waren er zóveel verschillende modellen op de markt.
Stap in en kom verder!